No, evo, še en vikend zdoma. Kandidat za čisto pravega cigana ??e.
Ob vsem dežju in napovedim, da bo vreme na vzhodu bolje kot pri nas na Gorenjskem, sem jekleni konjiček obrnil v to smer in zapeljal po beli (japajade, že dolgo ne več) cesti. Želja je bila nekam na toplo (ona) in kjer se kaj dogaja (on). Terme Olimje in Jelenov greben? Jah no, pa dajmo poskusit. Pa še Martinova sobota je.
Jelenov greben - od mojega zadnjega obiska izpred parih let se ni nič spremenilo, pravzaprav imam občutek, da se tudi ne razvija več. Očitno so dosegli višek in sedaj samo pobirajo plodove svojega preteklega dela. Postrežena hrana kar v redu, sicer pa precej draga. Na posestvu se da videti raznorazno divjačino (ne bom našteval, ker ne poznam tako dobro). Imajo lastno trgovinico v kateri lahko kupte klobase, salame, paštete, vino,..... Spodaj v vasi Olimje pa si lahko ogledate samostan (baje je še aktiven), kupite doma narejeno čokolado (mmm dobra) in poskusite doma zvarjeno pivo (kadar vozim ne pijem, tako da ...). Pod Jelenovim grebenom sem opazil celo golf igrišće, ne vem pa, koliko lukenj ima in kdo je lastnik.
Terme Olimje - meni terme že dalj časa ne sedejo več, zaradi prenatrpanosti in s tem povezane čistoče. Pa tak šunder je po bazenih, da sem imel občutek, da mi bo bobniče pognalo ven. Pospešeno delajo na novem projektu Terme Lux, po imenu sodeč ne bodo namenjene nam. če mene vprašate, terme kot terme in pika amen.
Vreme ni bilo dobro. V soboro je cel dan padalo, v nedeljo pa je bilo celo dopoldne megleno. Tako da naši vremenarji ... ja no ... konstanta ... zajeb. Ampak, za presekat, kot pravimo, je bilo čisto v redu.
"Nikom nije lepše neg' je nam, samo da je tako svaki dan."
Par slikic spodaj več pa na >>> Jelenov greben - Olimje